شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تنظیمات دیتایی برنامه‌ها را به صروت خودکار در برنامه‌ها تغییر دهید.برای اینکه کاربر یک تجربه خوب از برنامه داشته باشد و همیشه در دسترس تمام برنامه‌ها باشد، اپلیکیشن‌ها طوری طراحی می‌شوند که در پس زمینه باز خواهند ماند و خود را از طریق مصرف دیتا بروز نگه می‌دارند. به عنوان مثال گوگل پلاس از عکس‌ها و ویدئوهای شما به محض اینکه شما عکس‌ می‌گیرید یک نسخه پشتیبان می‌گیرد در حالی که بعضی از برنامه‌ها این امکان را می‌دهند که شما به صورت دلخواه تنظیم کنید که می‌خواهید بروز شوند یا خیر، بنابراین برای بعضی از برنامه‌هایی شارژ اتوماتیک ایرانسل که فکر می کنید کمتر ضرورت دارد تا بروز شوند بهتر است در داخل تنظیمات برنامه گزینه مصرف دیتا را خاموش کنید.
از امکان ذخیره شارژ اتوماتیک ایرانسل و از پیش بارگذاری برنامه‌ها استفاده کنید
بعضی از سایت‌ها بسیار سنگین هستند و علاوه بر محتوای سنگین تبلیغاتی دارند که برای لو شدن نیاز به مصرف دیتایی زیادی شارژ اتوماتیک ایرانسل دارند بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از ویژگی data compression است، با فعال کردن این ویژگی وب پیج مورد نظر شما پیشض از دانلود خلاصه می‌شود و سپس بر روی صفحه شما دانلود خواهد شد.
همچنین اگر در جایی هستید که به سینک شارژ اتوماتیک ایرانسل کردن محتوای خود نیاز ندارید برای مثال در زمان خواب می‌توانید با رفتن به آدرس Settings > Data Usage > Menu > uncheck "Auto-sync data به طور موقت ویژگی سینک را غیر فعال کنید.
گوگل برای اینکه محتوای برنامه‌های شما بروز باشد به صورت دائم برنامه‌ها را به سرور خود متصل نگه می‌دارد بعضی از این اتصال‌ها غیر شارژ اتوماتیک ایرانسل ضروری هستند به طور مثال نیازی نیست که دائما عکس‌های شما با سرور گوگل سینک شوند. برای اینکه بتوانید تعیین کنید کدام ویژگی‌ها به صورت دائم با اکانت گوگل شما در سرورهای گوگل سینک شوند به Settings > Accounts > Google رفته و بر روی اکانت خود کلیک کنید و تیک گزینه‌هایی که نمی‌خواهید دائما سینک شوند را بردارید.
تنها در زمانی که مجبور هستید به دانلود از طریق داده‌های تلفن همراه بپردازید، موزیک‌ها ویدئوها، فایل‌های بزرگ تر و جتی محتوای نقشه خود را پیش از سفر از طریق وای فای دانلود کنید. در حال حاضر نقشه گوگل این امکان را می‌دهد که محتوای نقشه را دانلود کنید، شاید حجم نقشه زیاد باشد و زمان و فضای زیادی را نیاز داشته باشد اما بعد از دانلود شارژ اتوماتیک ایرانسل دیگر نیازی نیست که حتما به اینترنت متصل باشید.
بعضی از اوقات حتی برنامه‌هایی که در داخل برنامه اجازه مصرف دیتا را به آن‌ها نداده‌اید به مصرف دیتا در پس زمینه می‌پردازند. در اندروید بستی حصیری به بعد این امکان وجود دارد که در قسمت Settings > Data Usage متوجه شوید کدام برنامه‌ها مشغول مصرف دیتا هستند. در اینجا دو گزینه برای هر برنامه وجود دارد یکی به نام Foreground که نشان دهند مصرف دیتای برنامه زمانی است که از آن استفاده می کنید و دیگری Background است که نشان دهنده مصرف دیتای برنامه زمانی است که در پس زیمنه باز است و شما از آن استفاده نمی کنید. اگر دیدید که یک برنامه مصرف زیادی دارد و باعث مصرف زیاد باتری شما می شود تیک گزینه Restrict background data شارژ اتوماتیک ایرانسل را بزنید تا مصرف دیتا محدود شود، فقط توجه کنید با فعال کردن این گزینه مصرف دیتا برای تمام برنامه‌های باز محدود خواهد شد.
تمام این رقبا سخت افزار‌های قدرتمندی دارند که شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌توانند آیفون 5S را به راحتی کنار بگذارند اما چیزی که همیشه باعث برتری آیفون به رقبا شده است سیستم عامل یکپارچه و بهینه شده آن یعنی iOS است، شاید این رقبا بتوانند از لحاظ سخت افزاری آیفون را مغلوب کنند اما از نظر نرم افزاری کار سختی را پیش روی خود دارند
دستری برنامه‌ها را شارژ اتوماتیک ایرانسل به مصرف دیتا در پس زمینه قطع کنید
طراحی متفاوت در دکمه‌های پاور و ولوم باعث شده که این گوشی نیز متفاوت به نظر برسد. فاصله صفحه نمایش تا لبه‌های گوشی تنها 2.65 میلیمتر است که باعث شده این گوشی بسیار زیبا به نظر بیاید و به صفحه نمایش‌های بدون قاب برای گوشی‌های موبایل یک قدم نزدیک تر شویم. اما در داخل گوشی نیز سخت افزار قدرتمندی را می‌بینیم، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 800 با 4 هسته و سرع 2.26 گیگاهرتز، مر 2 گیگابایتی، صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع IPS و کیفیت فول اچ دی، شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت زوم صدا در حین فیلمبرداری از مهمترین ویژگی‌های این گوشی شیک هستند.
ویژگی Sync را بررسی شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید
خوشبختانه یا متاسفانه این ویژگی در کشور ما به صورت خودکار غیرفعال است، برای اینکه اجازه ندهید برنامه‌ها از طریق گوگل پلی به صورت خودکار بروز شوند باید به این فروشگاه مراجعه کنید و در قسمت تنظیمات گزینه برزورسانی خودکار را یا خاموش کنید یا اینکه اجازه دهید تنها در زمانی که Wi-Fi شارژ اتوماتیک ایرانسل در دسترس است این کار انجام گیرد
مصرف مرورگر خود را کم شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید
بعضی از برنامه‌هایی که حالت Stream دارند مانند Spotify این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید لیستی از ویدئوها و یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و بعدا زمانی که به وای فای دسترسی داشتید به تماشا و یا شنیدن آن‌ها بپردازید، حتی بعضی از شارژ اتوماتیک ایرانسل برنامه‌ها که پخش ویدئویی دارند این امکان را می‌دهند تا در زمانی که به وای فای و یا اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید آن ویدئو را با کیفیت پایین مشاهده کنید. این ویژگی را بیکار نگذارید و با رفتن به تنظیمات برنامه و فعال کردن گزینه‌ای که احتمالا کلمه preloading را در خود دارد فعال کنید.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: